Termeni si Conditii 2018-03-07T20:31:08+00:00

Prezentul regulament reprezinta termenii si conditiile de utilizare ale site-ului vayu.ro. Orice comanda plasata pe acest site trebuie sa fie de acord cu prezentul Regulament. Orice comanda si va fi realizata in conformitate cu acest Regulament si cu legislatia aplicabila in vigoare.

REGULAMENTUL MAGAZINULUI VAYU.RO

  1. Introducere

1.1.  Magazinul online www.vayu.ro, numit in continuare Vayu, este proprietatea Vayu Advanced Solutions SRL, inregistrata la Registrul Comertului Dambovita, sub nr. J15/173/23.02.2017, Cod unic de inregistrare 37095832, cu adresa in sat Postarnacu, comuna Cornesti nr. 16, judet Dambovita si va fi numita in continuare Vayu.

1.2. Prezentul Regulament se adreseaza tuturor utilizatorilor Magazinului si stabileste principiile de efectuare a inregistrarilor si de utilizare a contului de Magazin, principiile de rezervare pe cale electronica a Produselor disponibile in Magazin (“PRODUSE” sau „PRODUS”), de plasare de comenzi pe site-ul Magazinului precum si principiul incheierii contractelor de vanzare a Produselor.

1.3. Poate accesa Regulamentul orice utilizator al Magazinului, in orice moment, cu un simplu click pe linkul „Termeni si Conditii” aflat pe pagina de web a magazinului.

1.4. Informatiile despre Produsele din Magazin – printre altele, descrieri, preturi – constituie o invitatie la incheierea de contracte de vanzare in sensul legilor in vigoare, conform conditiilor din documentul Termeni si Conditii.

1.5. Produsele din Magazin sunt prezentate in mod amanuntit. Pe pagina de web se afla informatii detaliate despre proprietatile Produselor, pretul acestora, materialul din care sunt realizate etc.

1.6. Fotografiile si prezentarile produselor oferite au drept scop prezentarea acelor modele de Produse concret indicate de acestea.

  1. Regulile de utilizare a magazinului si de incheiere de contracte de vanzare a produselor

2.1. Vayu faciliteaza incheierea de contracte de vanzare a Produselor prin intermediul internetului si presteaza o serie de servicii, prevazute in Regulamentul de fata.

2.2. Contractul de vanzare a Produselor se incheie intre utilizatorul Magazinului („CLIENT”), si Vayu cu sediul in Dambovita.

2.3. Conditia inceperii utilizarii Magazinului este cunoasterea acestui Regulament si acceptarea sa.

2.4. Informatiile furnizate de Client in timpul plasarii comenzii trebuie sa fie reale, actuale si exacte. Vayu isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii, in cazul cand datele furnizate nu sunt suficient de exacte si fac imposibila realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzatoare a produselor. Inainte de a refuza realizarea comenzii, Vayu va incerca sa il contacteze pe Client pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibila realizarea acesteia.

2.5. Magazinul ia toate masurile tehnice si administrative posibile si impuse de anumite norme juridice, menite a proteja datele personale ale Clientilor si mai ales de a preveni obtinerea si modificarea de catre persoane neautorizate a datelor personale furnizate in timpul inregistrarii.

2.6. Clientul care a utilizat Magazinul are obligatiile:

  1. a)         de a nu furniza si transmite informatii interzise prin lege;
  2. b)        de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu perturbe functionarea acestuia;
  3. c)        de a nu difuza si de a nu plasa in cadrul Magazinului informatii comerciale incorecte;
  4. d)        de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu creeze inconveniente pentru alti clienti si pentru Administratorul Magazinului;
  5. e)         de a folosi informatiile amplasate in paginile magazinului doar in scop personal.
  6. Incheierea contractelor de vanzare

3.1. Magazinul faciliteaza plasarea comenzilor de Produse dupa cum urmeaza:

  1. a)         pe pagina web a Magazinului (on-line), urmand procedura de plasare a comenzilor,
  2. b)        prin e-mail, transmitand comanda cu Produsele alese pe adresa: contact@vayu.ro

3.2. Magazinul primeste comenzile plasate on-line pe parcursul intregii zile, in toate zilele saptamanii. Comenzile plasate in zilele libere sau de sarbatori vor fi prelucrate in decurs de doua zile lucratoare de la data plasarii comenzii

3.3. Conditia plasarii comenzii o constituie crearea unui cont in baza de date a Magazinului si completarea in cont a tuturor datelor solicitate, necesare pentru expediere si pentru generarea din sistem a facturii fiscale sau bonului fiscal.

3.4. Pentru a plasa o comanda se aleg Produsele din Magazin, mai ales in ceea ce priveste cantitatea, culoare, marimea, dupa care se trece la “Cos” si continua procedura de plasare a comenzii selectandu-se diferitele optiuni.

3.5. Pana la momentul confirmarii selectarii Produselor cu tasta „Plaseaza comanda” Clientul are posibilitatea de a efectua modificari referitoare la Produsele din comanda, precum si la datele pentru livrare si de facturare. Confirmarea de catre Client a comenzii prin tasta „Plaseaza comanda” este echivalenta cu acceptarea obligatiei de a face plata pretului Produselor si a costurilor de livrare, lucru despre care Clientul este informat direct, inainte de confirmarea comenzii.

3.6. Confirmarea de catre Client a comenzii conform pct. 6 de mai sus constituie oferta transmisa de Client catre Vayu, de a incheia contractul de vanzare, conform continutului comenzii si prezentului Regulament.

3.7. In momentul plasarii comenzii conform pct. 6 de mai sus, Clientul primeste la adresa de e-mail indicata un mesaj referitor la comanda plasata: cantitatile de Produse comandate, valoarea comenzii, tipul de livrare si de plata ales, timpul de livrare a comenzii precum si datele de contact ale Clientului, Magazinului. Procedura aceasta reprezinta si o confirmare a primirii de catre Magazin a ofertei de achizitie din partea Clientului.

3.8. Magazinul transmite confirmarea acceptului sau refuzul de a accepta comanda Clientului, transmisa prin e-mail sau telefonic (Confirmarea realizarii si livrarii comenzii) la adresa de e-mail indicata de acesta. Dupa primirea confirmarii de mai sus se ajunge la incheierea intre Client si Vayu a contractului de vanzare a Produselor comandate de Client.

3.9. Contractul de vanzare se incheie in limba romana, avand continutul prezentulului Regulament completat cu comanda plasata de Client.

3.10. Fara atingerea dreptului Clientului de se retrage din contract, conform legislatiei in vigoare, Clientul poate renunta la comanda inainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achizitie, adica inainte de a primi mailul care confirma acceptarea comenzii spre realizare, despre care se vorbeste la pct. 9 de mai sus. In aceasta privinta Clientul trebuie sa contacteze urgent legatura cu Magazinul – este posibil prin telefon, cu confirmare prin e-mail.

3.11. In cazul alegerii de catre Client a altei forme de plata decat “ramburs” Magazinul isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii in cadrul contractului de vanzare, in cazul cand: (i) datele de contact ale Cumparatorului sunt atat de neclare, incat fac imposibila livrarea marfii, (ii) tranzactia nu a fost autorizata in sistemul de plati electronice sau (iii) plata pentru comanda nu a fost efectuata in termen de 2 zile lucratoare de la data plasarii comenzii.

  1. Livrarea si receptionarea produselor

4.1. Produsele sunt livrate la adresa indicata de catre Client in comanda. Toate Produsele disponibile in Magazin se afla pe stoc si pot fi expediate in termen de 1 zi lucratoare de la confirmarea comenzii.

4.2. Timpul prevazut pentru livrarea la Client, la livrarea prin curier, este de 5 zile lucratoare din ziua urmatoare trimiterii coletului. Termenul integral, maxim, de realizare a comenzii nu ar trebui sa depaseasca 7 zile lucratoare si in niciun caz nu va depasi 20 zile de la data incheierii contractului de vanzare.

4.3. Marfurile sunt livrate la adresa indicata de pe teritoriul Romaniei de catre firma de expeditie DPD Romania. Taxele pentru livrarea produselor se indica in procesul de plasare a comenzii.

4.4. Toate trimiterile sunt asigurate de firma de curierat DPD Romania.

4.5. Comenzile cu o valoare de peste 200,00 (in litere: douasute) lei vor fi expediate pe cheltuiala Magazinului. In celelalte cazuri costul de expediere a Produselor achizitionate, in cuantum de 20 (in litere: douazeci) lei este suportat de catre Client, lucru despre care este informat tot inainte de confirmarea comenzii plasate. La fiecare produs expediat se ataseaza dovada achizitionarii (factura fiscala).

  1. Preturi si metode de plata

5.1. Informatia despre pretul de achizitie al Produselor de pe pagina de web a magazinului este obligatorie din momentul primirii de catre Client a unui e-mail de confirmare a acceptarii comenzii plasate de acesta, pentru achizitia Produselor selectate. Respectivul pret nu mai sufera modificari, indiferent de modificarile de pret din Magazin care mai pot avea loc dupa confirmarea comenzii prin mail.

5.2. Preturile produselor din magazine sunt date in lei si contin toate componentele pretului, inclusiv TVA, taxe vamale si impozite.

5.3. Clientul va achita pretul Produselor comandate si cheltuielile de expeditie, dupa cum doreste:

  1. a) “prin ramburs”, achitand firmei de curierat la livrare
  2. b)  prin sistemul de plata electronica . Produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea. Comenzile plasate pe site-ul www.vayu.ro si achitate cu cardul sunt procesate de catre  PayPal. Plata este complet securizata iar Vayu Advanced Solutions nu dispune de si nu are acces la datele dumneavoastra bancare.

5.4. Vayu isi rezerva dreptul de a modifica pretul Produselor aflate in Magazin, de a introduce in vanzare marfuri noi, de a desfasura sau de a revoca actiuni de promovare pe pagina de web a Magazinului, de a introduce pe aceasta modificari conforme cu prevederile legislatiei in vigoare, cu conditia ca aceste modificari sa nu incalce drepturile persoanelor care au incheiat contracte de vanzare a Produselor oferite de Magazin inainte de efectuarea respectivelor modificari, sau a drepturilor persaanelor autorizate sa utilizeze o anume promotie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfasurarii sale.

  1. Reclamatii referitoare la produse

6.1. Produsele oferite prin magazine sunt noi si originale. Vayu raspunde pentru defectele fizice sau juridice ale Produselor pe baza legislatiei in vigoare. De asemenea Vayu  respecta garantia legala pentru conformitatea produselor.

6.2. Vayu va lua masuri pentru a asigura pe deplin functionarea corecta a Magazinului, in domeniile indicate de cunostintele tehnice actuale si se obliga sa inlature intr-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalizate de catre Clienti.

6.3. Orice lucru cumparat in Magazin poate fi obiectul unei reclamatii, cu respectarea termenilor si conditiilor de reclamatie stabiliti prin lege, daca prezinta defecte ce constituie neconformitati cu contractul de vanzare incheiat.

6.4. Reclamatiile se intainteaza folosind adresa de email office@vayu.ro sau contact@vayu.ro. Vayu va face toate demersurile necesare solutionarii situatiei semnalate de catre Client.

6.5. Clientul are dreptul la urmatoarele pretentii, conform legislatiei in vigoare:

  1. a)         sa ceara sa renunte la Contract sau sa ceara reducerea pretului Produsul, daca Vanzatorul nu inlocuieste de urgenta si fara mari inconveniente pentru Cumparator, produsul defect sau nu inlatura defectul, ori
  2. b)        Sa ceara inlocuirea Produsului cu o alta fara defecte sau inlaturarea defectelor.

6.6. In cazul in care reclamatia este admisa se declaseaza procedura de retur descrisa la cap.7. In acest caz, Vayu va suporta si pretul returului produsului.

6.7. In cazul in care se constata de catre Client deteriorarea Produsului in timpul transportului se recomanda ca el sa intocmeasca in prezenta curierului un proces verbal de daune.

  1. Retururile de produse – retragerea din contractul de vanzare
    • Renuntarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014)

Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.

Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului:

  1. Completati formularul de retur – Formularul de Retur; acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.
  2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul, in punga sau cutia originala, trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni!
  3. In colet adaugati – certificatul de garantie (unde e cazul) si copia dupa factura;
  4. Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre depozitul Vayu.ro – Bulevardul Mihail Sebastian, nr.116, bl.II, scara 2, et.4, ap.26, sector 5, Bucuresti

Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client!

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la Retur prin transfer bancar in contul IBAN specificat in Formularul de Retur.

Important:

Produsele returnate, cat si ambalajul lor  trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii si cu etichetele intacte ale produselor. 

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru repararea sa (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.

  • Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei

Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primiti un produs defect, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa Vayu (adresa: Bulevardul Mihail Sebastian, nr.116, bl.II, scara 2, et.4, ap.26, sector 5, Bucuresti, email: office@vayu.ro.) si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Si in acest caz va rugam sa completati Formularul de Retur. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Vayu. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

  • Produse livrate gresit 

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin completarea Formularului de Retur si completarea tuturor campurilor de acolo. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Vayu. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Va rugam sa completati pentru acest lucru Formularul de Retur. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Vayu.

Observatii generale – Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.

Din motive de igiena, produsele din categoria lenjerie intima nu se pot returna.*

*Din aceasta categoria fac parte costumele de baie si lenjeria de corp (chiloti, slipi, sutiene, bustiere, etc).

  1. Garantia produselor

8.1. Garantia pentru produsele Vayu este de 30 de zile. Conditiile de garantie sunt in conformitate cu Legea 449/2003 si O.G. 21/1992. La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect in ambalajul original, impreuna cu accesoriile aferente, copie de pe factura fiscala si certificatul de garantie – poate fi descarcat de pe www.vayu.ro. In cazul in care produsele ajung neinsotite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.

  1. Comentariile utilizatorilor pe site-ul Vayu

9.1.Utilizatorii care acceseaza site-ul Vayu pot face comentarii la adresa produselor oferite, care pot fi publicate pe site dupa o aprobare prealabila. Vayu isi rezerva dreptul, dar nu si obligatia, de a nu publica pe site comentarii cu continut ilegal, obscen, amenintator, defaimator, care tulbura in vreun un fel viata privata a altor persoane, incalca drepturile de proprietate intelectuala, contine virusi, texte reprezentand mail-uri in masa sau orice alta forma de spam.

9.2.Vayu nu va purta responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de asemenea comentarii sau comunicari electronice, ele fiind oferite sub aceeasi limitare a responsabilitatii ca si restul continutului de pe site, conform articolelor din acest document. In cazul trimiterii unor informatii, altele decat cele legate de procesul de cumpare/vanzare a unor produse, se considera ca utilizatorul confera societatii Vayu si partenerilor acestuia dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, precum si dreptul de a o distribui prin orice mijloc media oriunde.
Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il transmite prin orice modalitate pentru a fi publicat pe site sau nu, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii nici unei alte persoane.

9.3.Pentru orice probleme legate de drepturi de proprietate intelectuala se poate trimite email pe adresa office@vayu.ro

  1. Abonarea si dezabonarea la newsletter

10.1. Abonare si dezabonarea la newsletterul site-ului Vayu este gratuita si voluntara, si implica acceptarea urmatorilor termeni de utilizare. Mesajele trimise nu sunt nesolicitate si oricand va puteti dezabona urmand instructiunile din subsolul fiecarui email. Mesajele trimise respecta legea Comertului Electronic in ceea ce priveste comunicarea comerciala asa cum este ea stipulata de legislatia romaneasca si internationala.

10.2.Utilizarea newsletterului se face in aceleasi conditii de limitare a raspunderii din punctul de vedere al continutului precum se autorizeaza si folosirea site-ului, in conditiile prevazute de prezentul document, iar politica de confidentialitate este descrisa pe larg in sectiunea urmatoare. Vayu detine toate drepturile asupra continutului newsletterului trimis catre abonati in aceleasi conditii ca si pentru informatiile publicate pe site, in concordanta cu prevederile acestui document.

10.3.Abonatii newsletter-ului Vayu pot retrimite aceste comunicari comerciale si altor persoane, pe raspunderea lor, si in conditiile in care nu au modificat nici structura, nici continutul mesajelor respective. Persoanele care au primit de la abonatii newsletter-ului Vayu mesaje comerciale, se considera ca au fost informate in prealabil de catre abonati despre prevederile prezentului articol. In acest context, Vayu nu poate fi facut raspunzatoare sub nici o forma de actiunile abonatilor sai.

10.4.Vayu isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul oricarui abonat la newsletter, daca Vayu are orice fel de motive pentru a crede ca abonatul respectiv nu respecta prevederile prezentului Regulament.

  1. Informatii referitoare la serviciile prestate on-line

11.1. Magazinul presteaza pentru Clienti urmatoarele servicii, pe cale electronica:

  1. a)         Facilitarea incheierii on-line a contractelor de vanzare din Magazin, conform prezentului Regulament,
  2. b)        Facilitarea deschiderii de conturi ale Clientilor in Magazin,
  3. c)         Transmiterea informatiei comerciale referitoare la produse.

11.2. Clientul are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare a Produselor conform normelor juridice aplicabile si in baza principiilor stabilite de prezentul Regulament.

11.3. Conditiile tehnice de prestare de catre Magazin, pe cale electronica, a serviciilor, sunt urmatoarele:

  1. a)         acces la Internet,
  2. b)        folosirea unui browser care face posibilia editare unor documente hypertext

(Internet Explorer, Opera, FireFox< Chrome sau altele asemanatoare),

  1. c)         Detinerea unui cont de posta electronica.

11.4. Reclamatii privitoare la serviciile prestate de Magazin pe cale electronica pot fi depuse transmitandu-le la adresa de e-mail office@vayu.ro . Reclamatia Clientului trebuie sa contina denumirea beneficiarului si o scurta descriere a procesului reclamat. Magazinul se va stradui ca reclamatiile depuse sa fie examinate in cel mai scurt timp cu putinta, totusi, nu mai tarziu de 14 zile de la data primirii reclamatiei de catre Magazin. Despre modul in care a fost solutionata reclamatia Clientul va fi anuntat pe calea aleasa de Client, ca informatie transmisa pe e-mail la adresa indicata de acesta.

Vayu aduce la cunostinta ca in functie de setarile browserului Clientului poate introduce in sistemul teleinformatic al Clientului fisiere cookies, ce nu sunt o componenta a continutului serviciilor prestate de catre Magazin dar care ar putea permite identificarea ulterioara a Clientului ce intra pe pagina de web a Magazinului si sunt utilizate de Magazin pentru a inlesni Clientului utilizarea Magazinului, ca si pentru monitorizarea de catre Magazin a navigarilor Clientului pe pagina de web. Clientul poate renunta in orice moment la posibilitatea ca Magazinul sa utilizeze cookies, prin anumite setari ale browserului sau.

  1. Alte prevederi

12.1.Intregul continut al site-ului Vayu – imagini, texte, grafice, simboluri, elemente de grafica web, email-uri, scripturi, programe si alte date – este proprietatea Vayu si a furnizorilor sai – si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor (legea nr. 8/1996) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Vayu a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Se permite folosirea site-ului Vayu numai in limitele metionate in prezentul document.

12.2. Puteti copia si printa continutul vayu.ro doar pentru folosinta dumneavoastra personala, in scopuri necomerciale.

12.3. Este interzisa orice utilizare a continutului vayu.ro in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document sau de legislatia in vigoare. Cererile de utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de email

In conditiile in care considerati ca un anumit continut aflat pe site-ul vayu.ro incalca drepturile dvs. de proprietate intelectuala, dreptul la viata privata, la publicitate sau alte drepturi personale, sunteti rugat sa trimiteti un e-mail la contact@vayu.ro cu drepturile incalcate pentru a permite administratorilor vayu.ro sa actioneze in conformitate cu dispozitiile legale.

12.4. Forta majora. vayu.ro, partenerii sau utilizatorii sai nu pot fi facuti responsabili pentru nici o intarziere sau eroare in executarea obligatiilor contractuale sau in continutul furnizat pe site-ul nostru, rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa vayu.ro. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare al echipamentului tehnic de la vayu.ro, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele vayu.ro, erorile de operare, greva etc.

  1. Prevederi finale

13.1. Datele personale ale Clientilor furnizate in timpul inregistrarii in Magazin sunt prelucrate de catre Vayu exclusiv in scopul realizarii comenzilor; ele mai pot fi prelucrate si in scopuri de marketing, daca Clientul isi exprima acordul pentru acest lucru, intr-o declaratie separata. Clientul are dreptul de a completa, actualiza, corecta datele personale, de a retrage definitiv sau doar pentru o anume perioada de timp permisiunea pentru prelucrarea lor sau de a cere stergerea lor daca sunt incomplete, neactuale, neadevarate sau au fost colectate prin incalcarea legii sau nu sunt neaparat necesare pentru atingerea scopului pentru care au fost colectate, precum si dreptul de a se impotrivi in cazul prelucrarii datelor personale in scopuri de marketing. Aceste informatii sunt detaliate in Politica de Confidentialitate care este o completarea la prezentul Regulament.

13.2. Neacceptarea prevederilor prezentului Regulament face imposibila achizitionarea Produselor oferite de Magazin. Magazinul ofera Clientului posibilitatea de a lua la cunostinta prevederile Regulamentului, la plasarea comenzii. Clientii care detin cont in Magazin vor fi informati cu privire la modificarea Regulamentului prin e-mail. Clientul care nu accepta modificarile aduse la Regulament are dreptul de a-si inchide contul in orice moment.

 

Copyrighted Vayu Image